Klachtenregeling

Een compliment? Dat waarderen wij zeer!
Een klacht? Wij horen het graag!


Kroost Kindercoaching doet haar uiterste best om haar cliënten zo goed mogelijk van dienst te zijn. Als kindercoach zal ik er alles aan doen om jouw kind op een positieve, oplossings- en systeemgerichte, persoonlijke en betrokken manier te begeleiden en ondersteunen. Vanzelfsprekend met inachtneming van alle kwaliteitsstandaards.

Blije en gelukkige kinderen
Het welzijn van de kinderen en jongeren die ik coach is voor mij het allerbelangrijkste. Regelmatig peil ik daarom aan de hand van de ‘Hoe voel je je?- kaartjes’ of zij zich nog steeds fijn en op hun gemak voelen bij mij. Wat ze als prettig ervaren en welke tips ze voor mij hebben om een nog betere coach te worden.


Tevreden ouders
Kroost Kindercoaching  Kindercoaching streeft naar blije en gelukkige kinderen en tevreden ouders. Als ouders kunnen jullie helpen onze dienstverlening te verbeteren. Door ons te laten weten wat we goed doen, maar ook waar we kunnen verbeteren. Hebben jullie een tip, klacht, compliment of zijn jullie ergens ontevreden over? Laat het ons weten dan vinden we altijd samen een oplossing!

Tevreden?
Ben je tevreden over onze dienstverlening en wil je een compliment achterlaten? Dat waarderen wij enorm. Je kunt jouw compliment of jouw positieve ervaring hier delen. Wij zullen zorgen dat het bij de juiste persoon terecht komt.

Tips?
Kroost Kindercoaching  staat voor persoonlijke aandacht en dienstverlening. Wie kan ons beter helpen deze dienstverlening te verbeteren dan jij? Daarom nodigen wij je uit om onze dienstverlening te helpen verbeteren. Hoe kunnen wij je beter van dienst zijn? Geef jouw tip hier door.

Niet tevreden? Wij horen het graag!
Wij willen jullie zo goed mogelijk van dienst zijn. Toch kunnen zaken niet helemaal goed gaan of voelen of anders lopen dan je verwacht. Dan horen we dat graag. Zodat we zo mogelijk samen met jullie naar een oplossing kunnen zoeken. We zien graag dat jullie eventuele onvrede of ongenoegen eerst met ons bespreken. Veelal kunnen we dan direct iets aan de situatie doen.

Een officiële klacht indienen, hoe doe je dat?
Als we in een persoonlijk gesprek jouw gevoel van onbehagen nog niet helemaal weg hebben kunnen nemen dan kun je terecht bij onze onafhankelijke klachtenfunctionaris. Deze stelt zich onpartijdig op en zal jouw klacht vertrouwelijk en zorgvuldig behandelen. Vanzelfsprekend zal ik er alles aan doen om te voorkomen dat we in dit stadium komen.

Klachtenfunctionaris
Je kunt altijd bij de klachtenfunctionaris terecht om te praten over een voorval en het gevoel dat dat jou heeft gegeven. Zij kan voor jou bemiddelen of een gesprek tot stand brengen en zij kan je ook op de hoogte brengen van andere mogelijkheden.

Je kunt onze klachtenfunctionaris bellen of mailen:
Klachtenfunctionaris
mevrouw L. de Boon
Mobiel: 06-48445538
Email: bemiddeling@quasir.nl

Een brief sturen kan natuurlijk ook. Stuur deze naar:


Quasir

Postbus 1021
7940 KA Meppel
t.a.v. mevrouw L. Boon


Kroost Kindercoaching  is aangesloten bij Adiona Beroepsvereniging voor Kindercoaches en heeft via Adiona een collectieve beroepsaansprakelijkheid (BAV) en bedrijfsaansprakelijkheid (AVB) verzekering afgesloten bij Markel International.